Τετάρτη 15 Ιουνίου 2011

Φίλος έδωσε σε φίλο τριαντάφυλλο με φύλλο.

.."Θα κατέβω την Πέμπτη,για καλοκαίρι..".είπε η φίλη και έκλεισε το τηλέφωνο.
Μικρές ρωτούσαμε συνεχώς,πόσες φίλες έχεις, και παρακαλούσαμε να έχουμε τις πιο πολλές για να κερδίσουμε.Τώρα παρακαλάω να έχω δύο μετρημένες για να έχω και το κεφάλι μου ήσυχο.Προσωπικά έχω πολλούς φίλους άντρες..Θες επειδή μικρό ήμουν αγοροκόριτσο, θές επειδή ήμουν άσχημο και με έκαναν τ'αγόρια παρέα, θές επειδή ήταν ο μόνος τρόπος να πλησιάσω αγόρι αφού ήμουνα σα μπάλα με μεγάλα φρύδια..Πάντως με τ'αγόρια τα πήγαινα καλά.Κι έτσι απέκτησα και αντρικές άμυνες.
Μεγαλώνοντας έγινα μανδάμ και άρχισα να κάνω παρέα με κοπέλες.Μ'άρεσε.Καλλωπιζόμασταν ανταλλάσσαμε αλληλογραφίες,λέγαμε για τα φλέρτ του γυμνασίου.Μετά χανόμασταν, αλλάζαμε παρέες και φτου κι απ την αρχή.
Το φαινόμενο της παλιρροϊκής φιλίας το παρατηρώ μέχρι και σήμερα και με θλίβει που και που.Γιατί με άτομα που μοιράζεσαι τη ζωή σου να μη μιλάς μετά;Γιατί φίλες που κλαίγατε μαζί, που κάνατε κοπάνες μαζί, που περπατούσατε ατέλειωτες ώρες μαζί σχεδιάζοντας τις ζωές σας, τώρα να ψάχνεις να τις βρεις στο facebook;Γιατί φίλους, που σε συμβούλευαν για γκομενικά, που τους έλεγες τί να βάλουν πριν βγούν ραντεβού με την κοπέλα τους, που τους ερωτεύτηκες και σου πέρασε, που δεν τους ερωτεύτηκες και δε σου πέρασε, τώρα να λέτε ένα ξερό γεια;
Γιατί; Γιατί έτσι πρέπει.Παλιότερα δε θα το δεχόμουν αυτό.Σήμερα η απάντηση αυτή αποτελεί κάθαρση.Πράγματι έτσι πρέπει.Γιατί όλοι αυτοί σε έκαναν σήμερα να έχεις επιλέξει πέντε φίλους-που λέει ο λόγος- μετρημένους στα δάχτυλα και να ξέρεις ότι δε θα χρειαστεί να τους ψάξεις στο fbook, δε θα μιλάτε μόνο Χριστούγεννα και Πάσχα γιατί είναι εκεί.Σήμερα, συνέχεια, πάντα, ευτυχώς.Και γιατί είσαι κι εσύ εκεί.Γιατί πρέπει να ξέρεις τί μπορεί να σου δώσει κάθε άνθρωπος, μέχρι που μπορεί να φτάσει, και μέχρι που εσύ θές να τον φτάσεις.
Προσωπικά στάθηκα τυχερή.Η έτσι θέλω να πιστεύω για να κοιμάμαι ήσυχη.
Χτυπάει το τηλ, είναι η Χ............φίλη μου εδώ και δεκαέξι χρόνια.Θα κανονίσουμε το σαββατοκύριακό μας.Έφυγα..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου